Περισσότερα

Πρωταρχικός στόχος μας είναι η δημιουργία μοντέρνων ιστοσελίδων.

Χρησιμοποιώντας προσαρμοστικές τεχνολογίες (Responsive Design) διασφαλίζουμε τη συμβατότητα των ιστοσελίδων μας με φορητές συσκευές όπως smartphones και tablets χωρίς να υπολείπονται σε λειτουργικότητα. Ακόμα φροντίζουμε για την εύκολη διαχείριση του συστήματος από εσάς μετά την παράδοση...

Γιατί να μας επιλέξετε

Καλές και κακές πρακτικές στη λειτουργία και κατασκευή e-shop

Τα οφέλη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι εμφανή. Είναι μια επένδυση με χαμηλό κόστος που επιτρέπει στην επιχείρηση να πουλήσει τα προϊόντα της σε ένα διευρυμένο κοινό, ακόμα και σε ώρες που δεν λειτουργούν τα συμβατικά καταστήματα. Παρόλα αυτά επιχειρήσεις που προχωρούν στην κατασκευή e-shop, κάνουν ορισμένα βασικά λάθη τα οποία έχουν εξαιρετικά αρνητικό αποτέλεσμα στην απόδοση της επένδυσης. Θα ακούσατε από πολλούς ότι είναι απογοητευμένοι από το πως λειτουργεί το eshop και από το ότι δεν έχουν τις παραγγελίες που θα περίμεναν.

 

1Αντιμετωπίστε την λειτουργία και την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος σοβαρά.

 

Πολλοί κάνουν το λάθος να θεωρούν ότι το e-shop θα αποδώσει από μόνο του ή του δίνουν πολύ λιγότερη σημασία από ότι το φυσικό κατάστημα. Επίσης πολλές φορές ξοδεύουν όλη την ενέργεια τους στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος και όταν έρχεται η ώρα της καθημερινής λειτουργίας δεν δίνουν την απαιτούμενη βαρύτητα με συνέπεια καθυστερήσεις στις αποστολές, μη ανανέωση του στοκ, κακή επικοινωνία με τον πελάτη κτλ. Η απόφαση για δημιουργία e-shop πρέπει οπωσδήποτε να συνοδεύεται από την απόφαση για διάθεση του ίδιου χρόνου και ενέργειας με το φυσικό κατάστημα.

 

2Κατασκευή e-shop με φιλικότητα προς το χρήστη.

 

Ο χρήστης που θα επισκεφτεί το κατάστημα σας θα πρέπει να μπορεί να βρει την πληροφορία που ψάχνει με ελάχιστα κλικ ενώ η διαδικασία των αγορών πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απροβλημάτιστη. Έτσι πολλές φορές βλέπουμε e-shop που οι αγορές μπορούν να γίνουν μόνο από εγγεγραμμένους χρήστες ή που η διαδικασία ολοκλήρωσης είναι πολύ περίπλοκη. Αντίθετα η εγγραφή πρέπει να προσφέρει στο χρήστη πλεονεκτήματα, όπως ταχύτερο checkout και ειδικές προσφορές αλλά να μην είναι απαραίτητη.
Ταυτόχρονα, ο πελάτης σας πρέπει να γνωρίζει με ποιον συναλλάσσεται και έτσι τα στοιχεία της επικοινωνίας σας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πληρέστερα και εύκολα προσβάσιμα. Ο χρήστης δεν δείχνει εύκολα εμπιστοσύνη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν φαίνεται να ανήκει πουθενά.  Η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος με πρόβλεψη για σελίδες όπως “όροι χρήσης” και “εταιρική ταυτότητα” βοηθάει πολύ στο χτίσιμο της εμπιστοσύνης.

 

3Προώθηση για πετυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Η προώθηση του e-shop είναι το ίδιο σημαντική όπως και στο φυσικό κατάστημα. Ένας επιχειρηματίας που προχωρά στην κατασκευή e-shop πρέπει να υπολογίσει το κόστος απόκτησης πελάτη. Στο διαδίκτυο η απόκτηση του μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους:

  1. Internet marketing. Ο όρος αυτός είναι ένας γενικός όρος που περιλαμβάνει κάποιες μεθόδους απόκτησης πελατών, με διαφορετικό κόστος η κάθε μία. Έτσι έχουμε το e-mail marketing που περιλαμβάνει την αποστολή e-mail σε ανθρώπους που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και τους ενημερώνει για το κατάστημα και τις διαφημιστικές καμπάνιες όπως το google adwords.
  2. Social media marketing. Αυτός ο όρος αφορά στην κατασκευή ιστοσελίδων για την επιχείρηση σας στα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter και επιτρέπει στην εταιρεία σας να επικοινωνήσει με τους πελάτες της στα δίκτυα που αυτοί χρησιμοποιούν.
  3. Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης – SEO. Η βελτιστοποίηση του site βοηθάει το ηλεκτρονικό κατάστημα να ανέβει στις μηχανές αναζήτησης και έτσι να αποκτήσετε μεγαλύτερη κίνηση από υποψήφιους πελάτες. Το SEO είναι μια συνεχής διαδικασία η οποία ξεκινάει με την κατασκευή e-shop με την κατάλληλη υποδομή και συνεχίζεται με βελτιστοποίηση στο περιεχόμενο (onsite) και με δημιουργία εισερχομένων συνδέσμων (offsite).

 

4Διαρκής ανανέωση του eshop

 

Η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος είναι στην πραγματικότητα το πρώτο στάδιο. Όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα, χρειάζεται ανανέωση, τόσο στην βιτρίνα όσο και στα προϊόντα ώστε να ακολουθεί τις καινούριες τάσεις. Αυτό απαιτεί την παρακολούθηση από μέρους σας του τι δουλεύει και τι όχι στο e-shop σας από άποψη λειτουργικότητας και αισθητικής. Επιπλέον ο επανασχεδιασμός του eshop μπορεί να σας βοηθήσει στην στρατηγική marketing χρησιμοποιώντας αυτό το γεγονός στα προωθητικά e-mail ή στα κοινωνικά δίκτυα. Ένα πετυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν μπορεί να παραμένει στατικό αλλά πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις.

Η εταιρεία

H Mindsoft ξεκίνησε το 2005 με στόχο την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και υποστήριξη σε επιχειρήσεις, τόσο σε επίπεδο τεχνικής υποστήριξης όσο και στον τομέα της μηχανοργάνωσης. Εδώ και πολλά χρόνια βοηθάμε επιχειρήσεις να προωθούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους στο internet μέσα από τη δημιουργία ιστοσελίδων εταιρικής προβολής και τη δημιουργία eshop.

Στην Mindsoft επίσης λειτουργεί εξειδικευμένο τμήμα service Η/Υ  το οποίο αναλαμβάνει οποιαδήποτε επισκευή σε σταθερούς Η/Υ και Laptop / Netbook επιλέγοντας την καλύτερη και οικονομικότερη πάντα λύση.

Επικοινωνία

  • Διεύθυνση: Λεωφόρος Θεσσαλονίκης 29
  • Περαία, Θεσσαλονίκη
  • Τηλ: +(30) 23920 21 299
  • Φαξ: +(30) 23920 21 299
  • Email: info[-at-]mindsoft.gr
  • Website: www.mindsoft.gr
  • Ακολουθήστε μας:
    facebook twitter

Στείλτε μήνυμα